دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences



برگزاری کارگاه آموزشی «شیوه نامه استقرار فرایند ترجمان دانش در مراکز تحقیقاتی و گروه های آموزشی»

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۴/۲۵ | 

کارگاه آموزشی «شیوه نامه استقرار فرایند ترجمان دانش در مراکز تحقیقاتی و گروه های آموزشی» روز دوشنبه 25 تیر ماه سال جاری در دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ‌دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان- انستیتو روانپزشکی تهران: با توجه به تأکید معاونت محترم تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران بر ارزشیابی مراکز تحقیقاتی و گروه های آموزشی با ابزار خودارزیابی SATORI، کارگاه آموزشی با هدف معرفی گام اول استقرار فرایند ترجمان دانش شامل شناسایی مخاطبین، معرفی توانمندی ها، تعیین اولویت های پژوهشی و زمینه سازی اجرای پژوهش های مرتبط، روز دوشنبه 25 تیر ماه سال جاری در دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان برگزار شد.
این کارگاه توسط نمایندگان واحد ترجمان دانش (KTEC)، دکتر وحید راشدی و دکتر سارا مینائیان (اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران)، برای اعضای هیئت علمی دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان و نمایندگان مرکز تحقیقات سلامت معنوی و مرکز تحقیقات اعتیاد تدریس گردید.

 تهیه خبر: زهره راخ
تهیه عکس: سیدحسین سیدمحمدی

برای دریافت فایل «ابزار خودارزیابی ترجمه دانش ویژه سازمان های پژوهشی» لطفا کلیک کنید.
برای دریافت فایل «شیوه نامه استقرار فرآیند ترجمان دانش در مراکز تحقیقاتی و گروه های آموزشی» لطفا کلیک کنید.




 


CAPTCHA code
دفعات مشاهده: 377 بار   |   دفعات چاپ: 5 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر